Like this post
crimers:

wildnymph:

callyoulove:

accio-my-childhood:

falconpunchyourmom:

gambinowest:


cleanest gif ever

HANDS DOWN ONE OF THE DOPEST GIFS ON HERE
REBLOG EVERYTIME

Fucking harry potter type shit.


i was like ‘what this is not a gif’ and then it started MOVING I CANT

I love this so much

best gif on tumblr

beauxbatons:

oh my god i’m fucking sick of this generation’s mentality that your sadness is beautiful and somebody will fix you and all this fucking john green shit nobody will find you in a bookstore reading bukowski and want to lie with you and nobody will kiss your scars and you will not be like effie and freddie you’ve got to be your own fucking hero and surround yourself with positivity

(via joaleva)

Like this post
Like this post
Like this post
A big massive happy birthday to one if my main men @justmontel 💋 finally the big 18, legaaaaal!! Haha love you so much munchkin, hope you have an amazing day & get spoilt by everyone! Will be seeing you very soon xx #missyouheaps #dontmissthosestinkfartstho #lilfatmunchkin haha 🍷🍻🍕 (at in the 79)
Like this post
jamesfrancozpenis:

If you wanna be hardcore, ya gotta live hardcore
Like this post
Seeing how far my dimple goes in lol #beforeflyinghome #melbourne #auckland
Like this post
mondrainstyle:

mondrainstyle.tumblr.com

me and my best fraaaaaaand

selfpositivelovee said:

You is beautiful

Wow. Thank you

Like this post
Day3 - Red, white & blue. old as & chingy as fuck ;) haha #thuglife
Like this post
Day 2. Shoes. Chucks over everything ge #chucktaylor #converse
Like this post
lying in bed thinking, listening to our songs. this is tourture.
Like this post
a night to rember
+